Tarieven

De tarieven voor professionele coaching

Een intakegesprek is gratis.
Het uurtarief voor coaching is 50 euro inclusief BTW.

Inbegrepen bij een consult:

– Klein organizing materiaal
– Twee maanden coaching via email (u krijgt specifieke mails die u stimuleren uw huishouden op orde te houden)

Reiskosten:

Binnen Amsterdam: gratis.
Buiten Amsterdam: 19 eurocent per kilometer plus eventueel parkeertarief.

PGB-houders

Mensen met een persoonsgebonden budget met een indicatie voor ‘begeleiding’ kunnen de diensten van Schep Ruimte hieruit bekostigen.

Meer informatie vindt u op de websites van uw gemeente, Per Saldo, of de Sociale Verzekeringsbank.

 

Heeft U nog vragen? Neem dan gerust contact met mij op.


coaching

 

 

Het kan zijn dat uw huishouden een chaos is – of simpelweg niet de aandacht krijgt die het verdient. Dit kan komen door tijdgebrek of door bepaalde omstandigheden in uw leven. Middels professional organizing lossen wij dit samen op. Ik ben gespecialiseerd in professional organizing; in het scheppen van ruimte in huis en/of werkomgeving ligt mijn kracht. Met mijn praktische ondersteuning kunt u orde en structuur aanbrengen – met als resultaat orde, ruimte en rust.”Sinds Silvia’s komst zijn er wezenlijk dingen veranderd! Vanaf het eerste moment voelde ik meteen dat hier een vakvrouw aan het werk was. Mijn huis is overzichtelijker dan ooit. Silvia stimuleert me om dit ook in de toekomst zo te houden. Dit levert me veel rust op.”Mevrouw V.d.H., Amsterdam”Achterstallige declaraties inzake mijn zorgverzekering zijn door Silvia en haar doortastende handelen,
in samenwerking met ondergetekende, in no time opgelost. Het heeft mij een zonnige zomervakantie opgeleverd.”Michaël van den Boomen, AmsterdamSommige mensen zit het letterlijk in de genen: het willen helpen van anderen. Silvia Alber is zo iemand. Ze is goed in administratie, ze heeft het benodigde overzicht om een huishouden op orde te brengen, ze kan regelen en organiseren… maar haar werkelijke krácht is vooral voelbaar: Silvia is sensitief en flexibel, ze voelt aan wat anderen nodig hebben aan ondersteuning. Ze kan daarom al haar klanten een oplossing bieden die op maat gesneden is. Daarbij neemt ze de tijd voor de uitwerking, en creëert rust en overzicht – zoals ook uit de verhalen van de mensen op deze site blijkt.
Hiervoor werkte Silvia onder meer in de thuiszorg, in bejaardentehuizen – en de laatste vijftien jaar was ze werkzaam als (directie)secretaresse bij een groot advocatenkantoor. Bij particulieren én bedrijven heeft ze dus veel ervaring met het herstructureren van huishoudens en administraties. Maar bovenal bezit ze dus een natuurlijk talent voor organiseren, regelen en ziet ze wat anderen aan ondersteuning nodig hebben. Toen ze dan ook hoorde over het vak organizer, wist ze meteen: ‘Dit is mij op het lijf geschreven.’

In 2010 besloot zij daarom om voor zichzelf te beginnen. Zij zette haar bedrijf ‘Schep Ruimte’ op – en volgde dé opleiding tot professional organizer bij Els Jacobs De Huishoudcoach®. Tegenwoordig werkt ze als lid van de Nederlandse Beroepsverening van Professional Organizers volgens de beroepscode die door de NBPO is opgesteld. Deze beroepscode garandeert onder meer integriteit, respect en vertrouwelijkheid; waarden die zij zelf hoog in het vaandel heeft staan.
Silvia Alber is geboren in Zuid Duitsland, maar woont inmiddels al weer 28 jaar in Nederland.
Ze is medeoprichtster en bestuurslid van Stichting Marathon Wonen Amsterdam, een kleinschalig wooninitiatief voor mensen met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS). Ook is zij moeder van twee volwassen zoons.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met mij op.

Kijk gerust op mijn LinkedIn profiel voor verdere informatie.